Waterlogic Danmark fortsætter sin forretning som hidtil.
Vi indsamler løbende informationer om aktiviteter både nationalt og internationalt, og indtil videre har vi ingen indikationer på forstyrrelser fra underleverandører, transportfirmaer eller vores egne lager og produktionsfaciliteter. Lær mere

  • Få et tilbud
  • Vand og sundhed

    1. At drikke vand hjælper mod hovedpine og træthed. Kroppen består af 70% vand. Mister du 1% vand nedsætter du din ydeevne med 10%.
    2. Vand renser kroppen. Du slipper lettere af med affaldsstofferne i kroppen , får en sundere krop og du vil føle dig bedre tilpas.
    3. Du skal drikke meget vand når du træner og når det er varmt . Væsketilførslen skal øges ved højt aktivitetsniveau. Kropstemperaturen bliver reguleret af vand . Drik vand regelmæssigt , dehydreringen sker før tørsten melder sig .
    4. Vand hjælper på blodvolumen under fysisk aktivitet , som igen er med til at optage ilt indtaget.
    5. Muskulaturen indeholder masser af vand , derfor er det meget vigtigt med højt væskeindtag under styrketræning .
    6. Nyd vand til maden , det renser ganen , fremhæver smagen og styrker fordøjelsen .
    7. Vand fører til øget forbrænding og dæmper sulten .
    8. Afhængig af aktivitets niveauet , har kroppen brug for 2,5 liter vand . Husk at meget væske bliver tilført gennem mad.
    9. Husk at drikke vand i forbindelse med indtag af kaffe, te og alkohol da disse drikke er vanddrivende.
    10. Vand er kroppens brændstof , det styrker de kemiske processor , reparere , vedligeholder og fornyer cellerne.

    Vand og sundhed

    Top