Idag har Waterlogic på verdensbasis sparet planeten for engangs-plastflasker
Waterlogics historie handler om en dynamisk vækst gennem innovation, organisk udvidelse og erhvervelse.
Vi kender vandet. Indvendigt og udvendigt. Som vores egne bukselommer. Du skal virkelig elske det hvis det skal blive dit arbejdsliv, og det er præcist sådan vand er vores lidenskab.
Waterlogic blev stiftet i 1992 (og kom på markedet med de første salg i begyndelsen af 1993). Siden da er vi vokset og blevet en af de verdensledende point-of-use vandrensningsudbydere. Hvad betyder det? Hvad er det der gør, at vi er forskellige? Hvorfor er det vigtigt? Lad os forklare det.
Forskning og Udvikling. Det er vores venner – vores virkelige gode venner. Og ikke kun det. De fører til storartede ting.
Hele vores tankegang fokuserer på at forsøge at gøre det mest udbredte stof i verden til det mest fuldendte.
Udelukkende Waterlogic sammensætter en højtudviklet vandfiltrering med UV-rensning. På produkterne som vi selv fremstiller, tilsætter en særlig antimikrobiel sølvbeskyttelse for at fuldkommengøre udstyret. vi tager selvfølgelig alt det vi laver meget alvorligt, og spilder ikke vores tid.
Det er nemt at sige at vi er vejvisende angående drikkevandskølere til filtreret vand. Men vi er kommet så vidt udelukkende på baggrund af masser af hårdt arbejde, genial innovation og fuld hengivenhed til rent vand. Der kan være vand overalt, men det er her at Waterlogic skiller sig ud:
Anerkendelse af mærket
Produkter
Distribution
Ledelse
En erfaren international ledelsesgruppe. Topoperatører på alle arbejdsområder, der arbejder meget hårdt for at skaffe rent, rent vand.
Global tilstedeværelse, sagkyndig distribution og industrielle kontakter. Waterlogic er i hovedposition for at levere det reneste, sikreste vand til endnu flere forbrugere i verden.
Det agter vi at gøre ved at udvide vores produktserie, og ved at indbygge vores banebrydende Firewall point-of-dispense UV-teknologi på en voksende del af vores maskiner. Takket være overkommelige, innovative maskiner der leverer det absolut reneste vand i hvert enkelt bæger, agter vi at bryde ind på nye markeder og øge vores markedsandel på de områder hvor Waterlogic allerede er kendeord for kvalitet og værdi.
Stærkere og stærkere
Det betyder at styrke vores position både som ledende fabrikant og som global distributør af POU vandteknologien. Det betyder også flere arbejdspladser, skoler, hospitaler, restauranter og hjem hvor vandet er simpelthen dejligt.
Vi agter at forøge Waterlogic mærkerne organisk og gennem udvalgte erhvervelser, og udnytte chancerne når de melder sig. Efter alt har vi en mission:
At blive positivt omtalt i verden ved at gøre kvalitetsvand tilgængeligt ved brug afinnovation.
Og det er det vi er ved at gøre lige nu.
Der er intet der virkelig er vigtigt der også kommer nemt. Vi forbedrer og bygger uafbrudt. For tiden, med kontorer og servicecentre i Nordamerika og Europa med et netværk af distributionspartnere, er vi til stede i mere end 50 lande i de 5 kontinenter.
Og vi udvider endnu. At eje vores egen fremstillingsfabrik i Kina, der fabrikerer alle vores dispensere er heller ikke dårligt. Alt for at levere det reneste, friskeste bedst smagende vand til folk i hele verden. Simpelthen fordi vi elsker H2O.