• Få et tilbud
  • Idag har Waterlogic på verdensbasis sparet planeten for engangs-plastflasker

    Waterlogic
    Coronavirus (COVID-19) En opdatering fra Waterlogic

    COVID-19-pandemien fortsætter med at ødelægge hverdagen, derfor forbliver vores prioritering sundhed for vores kunder, medarbejdere og partnere. Vi er altid forpligtet til at arbejde på den sikreste måde og endnu mere i disse udfordrende tider. Denne side giver svar på ofte stillede spørgsmål for at hjælpe dig med at navigere i de udfordringer, som virussen udgør for at holde din arbejdsstyrke sikkert hydreret.

    • Vores kontor er lukket og vi har en drikkevandskøler fra Waterlogic - Hvad gør vi?

      Hvis jeres kontor skal holdes lukket for en længere periode, så anbefaler vi at du slukker for strømmen til drikkevandskøleren, samt lukker for vandtilførslen. Når kontoret åbner op igen, så anbefaler vi at I skyller drikkevandskøleren godt igennem, for at sikre at dit første glas vand er filtreret og rent. Når din arbejdsplads åbnes igen, anbefaler vi dig at skylle din Waterlogic-maskine for at sikre, at dit første glas vand er frisk renset og filtreret. Følg nedenstående trin for at skylle din dispenser:
      • Tryk på knappen for at dispensere 2 liter vand i en beholder og derefter bortskaffes
      • Gentag dette for hver af de vandtyper, din maskine udleverer (koldt, stuetempereret, kulsyreholdigt, varmt, ekstra varmt)
      • Hvis du har en Waterlogic is dispenser, skal du sørge for at bortskaffe enhver oplagret is og det første sæt frisklavet is, inden du nyder din Waterlogic ismaskine.
    • Hvad skal vi gøre, for at kunne begynde at bruge drikkevandskøleren igen?

      Før drikkevandskøleren tages i brug igen efter at have stået stille i en længere periode, så anbefaler vi følgende:
      • Tilslut strømmen til drikkevandskøleren og lad den stå tændt i en times tid, for at opnå den rigtige arbejdstemperatur. Såfremt der har været lukket for vandtilførslen og/eller kulsyre, så skal der åbnes for disse.
      • Skyl mindst 5 liter vand i gennem for hver valgmulighed for at tappe vand fra din drikkevandskøler (tempereret/koldt/varmt/kulsyre etc.) Brug en ekstern beholder til dette, eftersom drypbakken ikke kan rumme denne mængde vand.
      • Der er en risiko for at stillestående vand i en drikkevandskøler vil påvirke smagen eller lugten af vandet og en grundig gennemskylning af drikkevandskøleren vil modvirke dette.
      • Rengør alle ydre flader med godkendt desinfektionsspray eller vådservietter, inclusive udløb, håndtag, knapper, drypbakke, etiketter etc.
      • Afvask alle glas, kopper, sportsflasker, karafler og evt. andre typer vandbeholdere i hånden med varmt vand og opvaskemiddel og skyl efter med rent vand. Herefter placeres det hele i en opvaskemaskine og det anbefales at køre opvaskemaskinen 2 gange, for at fjerne alle sæberester etc.
    • Hvad er den bedste måde at holde min drikkevandskøler ren på?

      • Når du har fulgt genstartprocedurerne, skal du benytte enhver lejlighed til at tilskynde til regelmæssig desinficering af udstyr og forbrugsvarer samt fokusere på den personlige hygiejne for at forhindre spredning af bakterier.
      • Vask eller desinficér hænderne med en alkoholbaseret gel før og efter brug af din drikkevandskøler.
      • Vær ekstra forsigtig, hvis du har brug for hoste / nyse, især i nærheden af ​​kaffe- og vandautomater. Det er let at sprede bakterier ved kontakt fra person til vandautomat. Brug albuen, når du skal hoste eller nyse og ikke har en Kleenex lommeserviet til rådighed. Placer gjerne engangsservietter og en skraldespand med låg i nærheden af ​​områder med kaffe- og vandautomater.
      • Hold en tryg afstand til kollegerne, specielt i nærheden af kaffe- og vandautomater. Det anbefales at afstanden i alle tilfælde skal være mindst 1 meter.
      • Husk regelmæssig rengøring og desinficering af din drikkevandskøler med desinfektionsspray fx AquaDosa eller alkoholbaseret vådservietter. Vær ekstra omhyggelig omkring berøringsområder og ved vandudtaget.
      • Glas, genanvendelige flasker, karafler og andre drikkekrus skal vaskes i en opvaskemaskine efter enhver brug og Waterlogic anbefaler at gøre dette 2 gange. Sørg for at bortskaffe engangsartikler efter brug.
    • Forbliver Waterlogic åben?

      Vi stræber efter at arbejde så normalt som muligt. Vi er forpligtet til at give dig den servicestandard, du er forventer af os, selv i disse udfordrende tider. Vi kan blive tvunget til at lukke efter et regeringsdirektiv eller på grund af personalemangel. Vi vil dog gøre vores bedste for at give dig besked, hvis dette er tilfældet. I øjeblikket er ingen af vores afdelinger påvirket af den nuværende COVID-19.
    • Kan jeg stadig bestille en vanddispenser?

      Vi arbejder hele tiden på at sikre, at vores produkter er tilgængelige, når vores kunder har brug for dem. Vi administrer er vores forsyningskæde for at sikre, at vores kunder forbliver upåvirket af situationen, og vi vil fortsætte med at overvåge begivenheder nøje og reagere i overensstemmelse hermed. I øjeblikket er de eneste regioner, der kan blive påvirket, anført under 'Will Waterlogic forbliver åben' FAQ.
    • Vil jeg opleve en ændring i service?

      Vi intensiverer vores praksis for rengøring af arbejdspladsen. På baggrund af dette vedtager vi følgende politikker for at opretholde sikkerheden for både ansatte og kunder:
      • Medarbejdere på Waterlogic-kontorer arbejder hjemmefra, hvor det er muligt
      • Virksomhedsdækkende politik - med hyppige påmindelser – Vaske dine hænder tit eller brug håndsprit
      • Teknikere til feltservice har håndrensningsanlæg og ikke-slibende, desinficerende rengøringsservietter for at holde håndterede genstande (som mobiltelefoner) så rene og hygiejniske som muligt
      • At håndhæve social afstand så meget som muligt med fokus på vores servicecentre
    • Har dine fabrikker og lagre specifikke hygiejneprotokoller?

      Waterlogic følger strenge hygiejnestandarder og strenge madhåndteringsforanstaltninger på tværs af vores fabrikker og lagerbygninger. Vi har altid arbejdet efter de hårdeste sundheds- og sikkerhedsprotokoller, og vi implementerer årvågen forbedret praksis for at sikre vores medarbejders og vores kunders løbende sikkerhed.
    • Vil en Waterlogic-ingeniør stadig udføre lokal vedligeholdelse til vores dispensere?

      Vi følger fortsat regeringens råd og nedlukningsforanstaltninger. Hvis regler og personalets tilgængelighed tillader det, fortsætter servicebesøg på stedet som normalt, forudsat at vores kunder anmoder om dem. Vi træffer øgede foranstaltninger for at holde medarbejdere og kunder sunde og sikre. Vi har instrueret teknikere til at følge disse protokoller:
      1. Kontroller, at der endnu ikke har været nogen bekræftet COVID-19-sag på stedet
      2. Undgå fysisk kontakt under hvert besøg uden håndtryk eller deling af genstande (inklusive kuglepenne eller værktøj) og altid opbevares mindst 2 m væk fra kunder
      3. Brug engangslatexhandsker under hele besøget
      4. Brug det medfølgende saniseringsudstyr til at desinficere dispenseren ved hvert besøg
      5. Brug håndrenser før og efter hvert webstedbesøg, med håndrenser tilgængeligt i enhver teknikers køretøj
      6. Hvis en tekniker oplever symptomer på COVID-19, er de blevet instrueret om at isolere sig hjemme i 14 dage og kontakte deres sundhedsudbyder.
    • Er der et punkt, hvor Waterlogic holder op med at servicere et bestemt sted?

      Vores højeste prioritet er fortsat vores medarbejders og kunders helbred. Hvis en kunde på et bestemt sted skriftligt giver os besked om, at deres lokaler ikke længere tillader leverandører at komme ind i anlægget, stopper vi vores service. Ligeledes, hvis et websted falder inden for et område med karantæne, stopper vi vores service. Kunder kan skrive til os på post@waterlogic.dk
    • Hvordan kan Waterlogic garantere, at forsendelsesautomater fra et sted til et andet ikke overfører coronavirus til min arbejdsplads?

      Ifølge Verdenssundhedsorganisationen (WHO) er det ikke sikkert, hvor længe den virus, der forårsager COVID-19, overlever på overflader. Undersøgelser antyder, at coronavirus kan fortsætte på overflader i et par timer eller op til flere dage. Dette kan variere under forskellige forhold (f.eks. Type overflade, temperatur eller luftfugtighed). Selvom vi opretholder sikker og hygiejnisk praksis i hele vores forsyningskæde, kan vi ikke garantere, at vores dispensere er fri for forurening under forsendelse. Vi kan dog tilbyde ro i sindet, at enhver dispenser renses grundigt inden brug af kunderne.
    • Er det sådan, at teknologien i Firewall® uskadeliggør COVID-19-virus?

      Ja, Firewall er påvist 99,999 % effektiv mod den menneskelige form af COVID-19. Waterlogics patenterede Firewall-teknologi har længe været anerkendt for sin evne til at rense vand op til 99,99 % virusfrit og 99,9999 % bakteriefrit. Nylige test udført af et uafhængigt mikrobiologilaboratorium viser, at vand, som er behandlet med Firewall, er over 99,999 % rent for COVID-19 helt frem til vandhanen. Det betyder, at Waterlogic har verdens første COVID-Secure renseteknologi i vandautomater. Firewall-teknologien forhindrer virus, herunder COVID-19, bakterier og mikrobielle cyster i at forurene drikkevand og forårsage sygdom.
    • Hvilke test kan dokumentere Firewalls beskyttelse mod COVID-19?

      Firewall® er blevet grundigt testet mod den menneskelige form af COVID-19 af et hold mikrobiologer fra Water & Energy Sustainable Technology Center ved University of Arizona under ledelse af dr. Gerba, som er internationalt kendt for sine metoder for patogendetektion i vand og fødevarer. Vi får ofte spørgsmål fra både eksisterende og potentielle kunder over hele verden om effektiviteten af vores Firewall®-teknologi mod virus generelt og særligt COVID-19. Dette gælder ikke bare en eventuel forekomst i drikkevandet men også i forhold til tappeområdet samt indersiden af maskinen. For at finde svar på disse spørgsmål gennemførte WEST Center en række omfattende test, der skulle undersøge effektiviteten af vores rensningsteknologi mod COVID-19. Dette omfattede både forurening af vandet (inde i maskinen) og forurening af selve tappedyssen med virussen. Samtlige test fandt nul forekomster af COVID-19 (SARS-CoV-2)-partikler ved brug af Waterlogic Firewall®-vandrensningsteknologi. Du kan læse testresultaterne ved at klikke her.
    • Kan COVID-19 forekomme i drikkevand?

      Det er meget usandsynligt. Der eksisterer en mulig risiko for, at COVID-19-virussen kan overleve i vand i en begrænset periode. Dette gælder særligt vand, som ikke indeholder klor. Waterlogic tager både hygiejne og sikkerheden for vores kunder meget seriøst, og som markedsleder var det utroligt vigtigt for os at teste effekten af Firewall®-teknologien. Firewall® har vist sig at være effektiv mod COVID-19 i test udført af Water & Energy Sustainable Technology (WEST) Center på University of Arizona. Noget som gør, at vi fortsat kan levere maksimal hygiejne og sikkerhed til vores kunder.
    • Beskytter den antibakterielle BioCote® brugerne mod COVID-19?

      BioCote® indbygget antimikrobiel beskyttelse begrænser væksten af bakterier og skimmelsvamp omkring dispenseringsområdet og filteret, hvilket reducerer potentialet for krydskontaminering og holder dispenseren friskere og renere i længere tid. Selv om det er bevist, at det reducerer mikrober med 99,5% inden for 2 timer, testes eller certificeres BioCote® ikke for at eliminere COVID-19. Vi rådgiver regelmæssig dispenser rengøring og desinficering med desinfektionsspray eller wipes, et stærkt fokus på håndhygiejne for alle brugere samt at følge de ajourførte vejledninger fra regeringsorganer og sundhedsmyndigheder.
    • Kan folk fange coronavirus fra enhver overflade?

      Ifølge Verdenssundhedsorganisationen spreder virussen sig fra person til person via små dråber fra næsen eller munden. Disse dråber spreder sig, når en person med COVID-19 hoster eller udånder. Dråberne kan lande på genstande og overflader, som en person derefter kan røre ved, hvilket resulterer i en mulig transmission af COVID-19, hvis personen derefter berører deres øjne, næse eller mund. Hvis du vil lære mere om coronavirus (COVID-19), skal du se Verdenssundhedsorganisationens retningslinjer.
    • Hvordan skal jeg rengøre min Waterlogic-maskine?

      Vi rådgiver regelmæssig dispenser rengøring og desinficering med desinfektionsspray eller wipes, et stærkt fokus på håndhygiejne for alle brugere samt at følge de ajourførte vejledninger fra regeringsorganer og sundhedsmyndigheder. Fokuser på dispenseringsområdet, padler og knapper.

    Har du andre spørgsmål?

    Vi holder kontakten så godt vi kan, hvis tingene ændrer sig og sender opdateringer her. Hvis du har andre spørgsmål om, hvordan vores tjenester kan blive påvirket af COIVD-19-udbruddet, bedes du kontakte os direkte ved hjælp af nedenstående oplysninger, så gør vi vores bedste for at hjælpe.

    Email: Post@waterlogic.dk

    Telefon: 70 23 80 55

    Du er velkommen til at downloade vores HUSKEREGLER VED DRIKKEVANDSKØLEREN (pdf) og hænge dem ved siden af deres maskiner.

    Top